Loodi uus pank – AS Prisma Peremarket

Vahest pole hea täpne olla. Näiteks kui lähed Prismasse piima järele, omal täpne raha taskus. Ja kui üks nendest vähestest rahatähtedest juhtub olema rikutud, siis müüja lihtsalt keeldub seda vastu võtmast.

Eesti Vabariigi Rahaseadus

§ 6. Vigastatud ja rikutud raha

Vigastatud ja rikutud Eesti Vabariigi pangatähti ja münte võtavad vastu ning asendavad uutega Eesti Pank ning tema volitatud pangad tingimusel, et pangatähest on säilinud rohkem kui pool ning on tervikuna loetav selle seeria ja number; mündil peab olema loetav vähemalt nimiväärtus ja vermimise aeg. Muud juriidilised isikud ei ole kohustatud vigastatud ja rikutud pangatähti ega münte vastu võtma.

Nii et tegelikult on müüjal õigus. Aga häid pannkooke ilma piimata ju ei tee ja pank on kaugel. Mis edasi? Nõua juhatajat! Selle peale hakkavad teised järjekorras seisjad kõvahäälselt protestima – nad on juba niigi üle 5 minuti järjekorras seisnud. Müüjal ei jää lihtsalt muud üle, kui Su katkine 2-kroonine vastu võtta ning punastada. Ja pannkoogid on müüja kibestumise võrra maitsvamad🙂

2 Vastust to “Loodi uus pank – AS Prisma Peremarket”

  1. mr.Costello Says:

    Inetu alatoon su kirjal😦. Et mina olen klient ja mina olen kuningas ning mölisen kui tahan, mis siis et seadus on teenindaja poolt. Vaata, nimelt võib juhtuda, et see vaene miinimumpalgaga müüja peab sinu räbaldunud 2-kroonise oma taskust asendama.
    Kusjuures, ma poleks siin hurjutanud, kui oleksid lõppu kirjutanud, et normaalne müüja oli see Maria Ivanovna – võttis mu raha vastu kuigi ei pidanud.

  2. number 6 Says:

    Ma ei usu, et Sa nii arvaksid, kui Sa oleksid müüja suhtumist näinud. Reeglina ma ei hakka juhatajat nõudma jms jama korraldama.
    Minu meelest on ikkagi nii, et kui müüjad ei teeks natuke kuskilt rebenenud rahatähest probleemi, siis ei peaks keegi oma taskust midagi maksma ja raha võiks käibel vabalt edasi olla. Olgu sellega, kuidas on, aga see konkreetne müüja oli egatahes väga ülbe suhtumisega. Sellepärast ma selle salvava kommentaari postituse lõpus ka lubasin.

Lisa kommentaar

